Felsőkenő Készlet

Felsőkenő Készlet
Gyártó: JLM Lubricants
Cikkszám: J01320EN
Készlet információ: Out Of Stock
Fogyasztói ár: 55,000 Ft
Nettó ár: 43,307 Ft
Db:  
   - VAGY -   

A JtM elektromos rendszerű felsókenő készülék beszerelési és felprogramozási utasítása :
Szereld a JLM adalék taftályt egy könnyenhozzáférhető helyre, ami stabil, rezgésmentes, vízszintes állásba, biztosíWa a hozzáférést a tartály alján lévő csatlakozóhoz. Mé9 ne töltsd fel az olaj taftályt.
A maximális környező hőmérsklet ne haladja meg a B0 C fokot a készlet egyetlen darabjánál sem. Taftsd jó távol a kipufogó rendszertől. - szereld a JLM ECU modult egy stabil, rezgésmentes helyre ú9y, hogy a csatlakozók és a programozáshoz szükséges foglalat könyen hozzáférhető legyen.- szereld a folyadék bevezető port csatlakozását a szívócsőbe úgy, hogy az adalék dűzni a fojtószelep alatt legyen. Fúrj egy lyukat, ami megfelel egy M5 menetnek (4,2mm-4,5mm lyuk) a szívócsonkba 50-100mm-el a folytószelep alá. Vágj bele M5-ös menetet. Csavard be az adalék dűznit menettömítő pasztával, amíg a dűzni vége kb. a szívócsonk közepénél lesz. Biztosítsd a dűznit menet zárral.- csatlakoztasd a tartályt egy csővel az ECU modulon lévő bemenethez és a kimenetét a beömlő dűznihez, Helyezd az elvágott csövet egészen (kb. 12mm) a csatlakozó rögzíEőbe (A cső levételéhez nyomd meg a gyors biztosíték gyűrűjét és húzd ki a csövet.)
Ne szakítsd el a csövet, vágd el egy megfelelő csővágóval. Kerüld el a sérüléseket és vond be védőcsővel ahol szükséges.
Vezetékek bekötési útmutatója :
A feszültség is és a földelés is meg kell feleljen 6A áramerősségnek.
Hozd létre a következő elektromos kapcsolásokat:
csatlakoztatni: 1* PIROS 2 - BARNA 3 _ LILA kábel) 4 - SARGA 5 - SZÜRKE
Hová: 12V ami a gázt működteti Földelés Fő vezeték valamelyik gáz injektorhoz (jel
LED jelzés piros szál Fekete szál a taftály folyadékszint mérőjétől
Csatlakoztasd a LED-et. Találj egy megfelelő helyet a műszefalon, szereld be a LED-et és húzd a vezetékeket vissza a tűzfalon keresztül. kösd össze a.z
egység SÁnCn vezetékét ajelző LED piros vezetékével és a LED FEKETE vezetékét a föld csatlakozóval.
Megjegyzés: Soha ne működtesd a LED-et 12V-ról, meft azonnal tönkremegy. A jel kimenet (sárga) a LED működtetésére szolgál, l5mA-re van szabályoata a kimeneti áramerőssége.
Csatlakoztasd a tartályban lévő folyadékszint mérőt. Kösd a modul SZÜRKE vezetékét a folyadékszint mérő egyik FEKETE vezetékéhez, a folyadékszint mérő második FEKETE vezetékét kösd a FöLD csatlakozóhoz. - Töltsd meg most a JLM tartályt - esak JL}4 V*lve §ever f*ly*dék*t hasant§j - max 600ml-ig töltsd fel. Ellenőrizd a folyást csöveken és a csatlakozókon.
Kezelési arány beállítása
Gyorsbeállítás opció: Az ECU modul gyárilag 4 hengeres motorra kb. 70k[h l95HP, (5 beállítás) 10-12l /100km gázfogyasztásra van beállítva. Ha megfelelő, ez a beállítás használhatő úgy, ahogy van, nincs szükség semmi változtatásra a JLM ECU-n.
Teszt: Indítsd el az autót és figyeld a JLM ECU modulon lévő LED-et. Ha az autő gázzal megy, a LED 30 mp. után sárgáról zöldre kell, hogy váltson. Zölden kell villogjon, ami art jelzi, hogy a dűzni vezérlés impulzusait méri. A folyadék adagolása működésbe lép 20-180 mp-re/ hogy feltöltse a vonalat folyadékkal, az autó típusától függően. A sárga LED jelzi a folyadék kimenetet. A következő folyadék kimenet periódusa fü99 a beállított dűzni áramlástól és a mért gáz befecskendezők időzítésétől. Most vedd le a tartály fedelét és egy csavarhúzóval nyomd le a folyadékszint ézékelő úszóját kb. 10 mp-re. A modulon lévő LED és a műszerfalon lévő LED is pirosan kell villogjon, ami az alacsony folyadékszintet jelzi. Aztán engedd, hogy az űszó emelkedjen fel és a LED jelzése meg kell szünjön kb. 10 mp után.
kézi beállítás
Választhatod az autó motor méretéhez közel álló beállításait, ha követed az alábbi telepítési útmutatót:
A kézi beállításhoz a JLM Elektronikus Valve Saver Kit el van látva egy érintés szenzor cső csatlakozóval (bemeneti és kimeneti oldalon) az ECU modulon. A modul teliei.fém cső csatlakoző úgy válaszol az újad érintésére, mint egy nyomógomb. A modul baloldali panelje tartalmaz egy LED-et ami három színü
lehet (Piros-Zöld-Sárga), így jelezve az éppen használt különböző funkciókat (Lásd a LED jelzések jegyzékét lennebb).
1 Lépés. Indíts ei az autót és aktiváld a gázfelszerelést. Az ECU modul most be van táplálva és beállítás/készenléti állapotban marad (Sárga LED) 30 mp-ig
2 Lépés. Amíg a LED sárgát világít, érintsd meg a cső csatlakozőt az ujjaddal amíg a LED pirosra vált és akkor vedd le az ujjad.
3 Lépes. A piros LED villog X alkalommal, jelezue a kiválasztott beállítás számát. Itt 15 adagolás mérési szint van (Megtalálod a javasolt adagolás beállítást a lap alján lévő táblázatban)
4 Lépés. Ahhoz hogy megváltoztasd a beállítás számát csak érintsd meg a cső csatlakozőtaz ujjaddal amíg eléred a kívánt adagolási szintet. Pl. ha a beállítás a 2-en van, érintsd meg 3-szor, hogy elérj az 5-ös beállításhoz. A Piros LED villogó jelző mindig megjeleníti a beállított adagolási szintet. A 15ös szint után a számláló elölről kezdi az l-es szintről.
5 Lépés. Ha egyszer már kiválasztottad a kívánt adagolási szintet (lásd a villanások számát), nyomd meg és tartsd nyomva a cső csatlakozót, amíg a LED zöldre vált, A beállítás most készen van, a rendszer működésben van
Minden újraindítás után a modul beállítás/készenlét állapotban van (Sárga LED) 30 mp-ig. Ha nem érinted meg a cső csatlakozót ebben a fázisban a modul automatikusan átáll működési módba. (Zöld LED)
15 adagolási beálliitás létezik, A megfelelő mennyiségű adalékanyag adagolást rendszeresen ellenőrizni kell.
Próba
Indítsd el az autót és figyeld a JLM ECU modulon a LED-et. Ha az autó gázzal me9y, a LED át kell váltson sárgárólzöldre. A LED zölden kell villognia ami azt jelzi, hogy a dűzni vezérlés impulzusait mér1; A folyadék adagolása működésbg lép 20-180 mp-re, hogy feltöltse a vonalat folyadékkal, az autó típusától függően. A sárga LED jelzi a folyadék kimenetet. A következő folyadék kimenet periódusa fü99 a beállított dűzni áramlástól és a mért gáz befecskend ezőkidőzítésétől. Most vedd le a tartály fedelét és egy
Beállítá s
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 t2 13 I4 15
.Motor erő Kw
3 0
4 0
5 0
6 0
7 0
80 90 10 0
11 5
13 0
15 0
18 0
21 0
24 0
27 0
Motor ero Lt
4 1
5 4
6 8
8 2
9 5
10 9
72 2
13 6
56 77 7
20 4
24 5
28 6
32 6
36 7
csavarhúzóval nyomd le a folyadékszint érzékelő úszőját kb. 10 mp-re. A modulon lévő LED és a műszerfalon lévő LED is pirosan kellvillogjon, ami az alacsony folyadékszintet jelzi, Aztán engedd, hogy az úszó emelkedjen fel és a LED jelzése meg kell szünjön kb. 10 mp után. LED jelzések
Az ECU modulon lévő LED zöld A rendszer tápfeszültséget kap, de nem kap kontrol pulzust a gáz injektortól. Villogó Zöld Működési mód. A rendszer tápfeszültséget és kontrol pulzust kap a gáz injektortól. Lassú Piros villogás (1mp ciklus) alacsony folyadékszint (kb. 70 ml) Gyors Piros villogás (0.25 mp ciklus) Jelzi, hogy üres a folyadéktaftály Sárga villogás (0.5 mp ciklus) jelzi, hogy a tartály feltelt
LED jelzések a műszerfalon Lassú villogás ( 1 mp ciklus) - jelzi az alacsony folyadékszintet - kb. 70 ml van mé9 Gyors villogás (0.25 mp ciklus) - a folyadéktartály üres, töltsd fel a folyadéktartályt ahogy lehet.
Megjegyzés:
A JLM Valve Saver Fluid javasolt adagolási szintje lml/1l elhasznált üzemanyag. Az ECU beállításait tartalmazó táblázat csupán ajánlott éftékeket tartalmaz. Ellenőrizd a helyes adagolást minden beszerelés után és változtasd meg a beállítáét, ha szükséges.
Csmk WffiV emgedé§ymeett fm§padéko§ hesxm#§§ *Smfléknak§
Ellenőrizd az adalékanyag mennyiséget 1000km-ként. Ha az adagolás túl magas vagy túl alacsony, növeld vagy csökkentsd az adagolást eszerint.
Amikor az ügyfél átveszi az autót, tájékoztatni kell a szükséges el lenőrzésekről, mi nt az folyad ékszi nt el lenőzése, fogyasztás ellenőrzése és az esetleges szivárgások ellenőrzése,

Írjon vélemény

Az Ön neve:


Az Ön véleménye: Megjegyzés: HTML kódok nem engedélyezettek!

Értékelés: Rossz           

Írja be az ellenőrző kódot:



Címkék:
Készítette: OpenCart Magyarország
Molnár Autógáz © 2023